Cheese Tiramitsu


Banner





Any problem with my follow button?
19 March 2012 | 11:19 pm
Assalamualaikum :)




Hey, I just wondering is there any problem with my follow button? I received comments from people telling me they had follow me. but, my followers number does not increase at all. some goes to people who leaving comment in shoutbox and told me they had follow me, but nothing changes in my followers number. the thing now is bukanlah saya marah anda. ehh tak sama sekali. I even not forced anyone to follow my blog. itu hak individu dan saya tak kisah pon sebenarnya. saya cuma nak pastikan adakah follow button saya ada masalah? kalau ada masalah saya boleh betulkan. tapi kalau takde masalah takde apa lah yang perlu saya betulkan. umm maybe diorang lupa nak follow. sebab kadang2 saya pon pernah jadi macam tu jugak. masuk blog orang terus cakap 'follow here'. kononnya nak tekan button follow kemudian. tapi last2 terus terlupa dan tekan pangkah. maybe they also face the same situation just like me. okay chill guys xD

2 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post