Cheese Tiramitsu


Banner





Change into blogskin
16 March 2012 | 10:20 pm

Assalamualaikum =')

Finally setelah dari malam semalam bermain dengan code html, siap jugak edit blog yayyy! *tepuk tangan*. Sebenarnya sebelum ni saya guna templates designer. tapi tah kenapa tetiba teringin pulak nak guna blogskin. jenuh jugak belek blogskin nak cari yang lawa2, and finally I found this blogskin from qistina. Hai qistina ! *waving hand* Saya ambik blogskin awak tau tau. tapi saya edit sikit. ehh sikit ke? sebenarnya banyak saya edit. banyak benda yang saya ubah. background, header, warna theme semua saya tukar. saya ni kalau design blog mesti ada tema. contoh tema kali ni adalah pink dan yellow. jadi habis semua warna saya tukar jadi pink dan yellow. hopefully, you don't mind ehh qistina? don't worry dear, saya masih credit kan nama awak. stay cool okay? saya tukar benda tu semua bukannya saya tak suka apa yang telah di design-kan. haippp! manade. celuparnya mulut kalian. sebenarnya saya fikir dua tiga kali jugak sebelum nak tukar tu semua. sebab bagi saya semua dan perfect dah. tapi nak ikut kan tema pink yellow punya pasal saya tukar jugak hewhew. and for this blogskin seriously I really love it! saya suka tengok the title on the sidebar scrolling hehe. A big thanks to qistina for designing this. and for your information qistina ada buat banyak lagi blogskin. dipersilakan dengan segala hormat untuk ke blog qistina .





Sebenarnya title blogskin ni 'Forever Young' which is the song title of One Direction if I'm not mistaken. sebenarnya saya tak ikot dan tak tahu pon kumpulan One Direction tu. dan sebelum saya edit, dalam blog ni ada gambar kumpulan One Direction. dan bila saya tengok, 'ehh comel jugak diorang ni hahaha'. then, bila saya masuk blog qistina ada pasang satu lagu ni. rasanya lagu One Direction la kot. pastu sekarang ni kadang-kadang saya saja suka-suka masuk blog qistina sebab nak dengar lagu tu haha. adakah saya akan meminati One Direction?? K tak kisah la apa pon kan. janji enjoy dengar lagu hehe.

Hmmm, sekarang ni banyak betul contest dan giveaway. saya nak join tapi bila bukak dashboard tengok blogs update, banyak betul contest sampai buat saya jadi pening lalat. saya kalau boleh nak join semua tapi banyak sangat. tambahan pulak sekarang ni saya dilanda penyakit malas nak menaip entry. aduhai, apalah malang nasib ku ini. hmm... kbai uolls :)

p/s : ehemm ehemm. 5 days more for SPM result.




0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post