Cheese Tiramitsu


Banner





Contest "Blog Paling COMEL dan AWESOME" by Hafizatul Asyrin
31 March 2012 | 11:28 pm

Selamat malam semua =')



Jom join contest ni.
Klik banner kalau nak join orait.
Tarikh tutup : 15 April 2012


Ya, as you guys can see the theme of my blog is yellow and pink. Jadi saya akan pastikan setiap pelusuk blog ni hanya ada warna yellow dan pink sahaja. Sebenarnya saya nak edit blog ni macam ada elemen kawaii sikit sebab bila saya tengok blog orang lain yang theme kawaii tu saya rasa macam ' OMG, comelnyaaaaa '. So, inilah hasilnya. Kawaii kerrr? haha. Bagi saya dah ok lah ni kan. Tagline? I don't have any tagline for my blog but the title of my blog is ' Cheese Tiratmisu '. Why Cheese Tiratmitsu? Sebabnya saya suka cheese. Tiramitsu plak saya saja suka-suka letak sebab rasa macam comel plak nama tiramitsu tu hihi. Then, apa benda yang menarik dalam blog saya ni? First, dalam blog ni saya banyak join contest so bila orang lain masuk blog ni diorang pon mungkin berminat nak join dan buat entry dalam blog diorang. Haa can you see the connection? Ini boleh mempromosikan contest dan tuan punya contest jugak akan popular kan hehe. Selain tu, kita boleh ajak blogger ramai-ramai untuk menang hadiah yang best. Second, melalui blog ni saya boleh berkenal-kenalan dengan blogger lain contohnya bila diorang datang tinggal jejak dekat komen dan shoutbox. Yayy, dah dapat kawan baru kat alam maya. Awesome right? hehe. Akhir kata, saya berharap lebih ramai blogger lain di luar sana datang singgah ke blog saya untuk merapatkan jurang perpaduan antara semua blogger di Malaysia. Huh, I don't know what I'm babbling about :P


So, what are you waiting for? Hurry up people and let's join this contest!

Tag :






0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post