Cheese Tiramitsu


Banner





Giveaway Special Aniseshop.com
30 March 2012 | 5:24 pm
Assalamualaikum =')

Okay, kali ni nak join giveaway dari Anis Eshop. Giveaway ni pun sebenarnya terjumpa dekat google dan kebetulan tarikh tutupnya nak dekat, baik cepat-cepat join kan.



Tarikh tutup : 1 April 2012
Siapa nak join sempat lagi ni.
Klik banner okay.


Tag:


Okay kepada siapa yang masih tercari-cari blogshop yang menjual pelbagai jenis tudung boleh la singgah ke Anis Eshop. Di Anis Eshop ni ada jual bermacam-macam jenis tudung yang terdiri daripada tudung awning, syria dan shawl. Pilihan? korang tak payah risau sebab dekat Anis Eshop ada banyak pilihan corak dan warna. Korang boleh pilih ikot citarasa yang korang nak. Ok let's cekidaut what we have in Anis Eshop.



Sekarang ni trend tudung bawal kan? Semestinya Anis Eshop sentiasa mengikut update terkini dan takkan ketinggalan dengan arus fesyen tudung yang berubah dari semasa ke semasa. Tudung bawal plain ada dijual di sini dengan harga RM10/pcs. Murah kan? Dan tudung dalam gambar yang warna hitam dan hijau tu, itu bukan shawl ye. Itu tudung bawal yang ada beads tapi kalau korang kreatif tudung bawal pon boleh jadi shawl kan hehe. Design macam ni memang sesuai kalau nak pakai untuk pergi any event dinner, wedding and etc or nak pakai untuk majlis bertunang pon boleh. baru nampak meletops sikit ye dak hehe. Dan gambar tudung bawal corak kat atas tu fresh from oven lagi. Tudung bawal corak ni sekarang hot item tau, baik kalau ada yang berkenan cepat-cepat grab. karang melepas baru masuk angin keluar asap wuwuwu~



Ini plak adalah tudung awning. Kat sini kita boleh pilih sama ada nak awning keras atau awning kain. Awning kain means dia tak keras dan korang boleh bentuk ikut suka hati korang. Nak bujur ke boolat ke hehe. Tudung awning kat sini pon ada banyak design. Nak ropol-ropol ke jalur-jalur ke. Warna tak payah risau. Banyak pilihan warna kat sini. Pilih jer.



Di Anis Eshop juga korang boleh dapatkan shawl dan pashmina. Sama jugak macam tudung lain, shawl jugak ada macam-macam jenis design dan corak mengikut update terkini. Kepada peminat polkadot baik pergi tengok cepat. Shawl polkadot tu baru lagi update hehe. Ohh ya, shawl yang ada beads tu special edition from Anis Eshop sebab own made. Seriously cantik sangat.



Koleksi tudung CT yang mempunyai pelbagai warna dan tudung denim dengan pelbagai corak.




Kalau korang rasa nak nampak comel boleh la pakai tudung polkadot chiffon ni sebab corak polkadot akan menampakkan seseorang lebih muda. acehh, memandai jer saya ni haha. Tudung polkadot ni ada layer dan kainnya daripada material chiffon which is tak panas bila pakai sebab kain dia tak tebal. Tudung ni ada beberapa jenis warna polkadot yang korang boleh pilih. 


Ada banyak lagi koleksi tudung yang menarik di Anis Eshop. Yang saya review ni hanya sebahagian sahaja. Dan pastinya banyak pilihan untuk korang semua. Selain ada banyak design dan warna korang jugak boleh pilih material tudung yang korang nak. Antaranya lycra, cotton, chiffon, denim dan jojet. Jadi apa tunggu lagi? Jom la beramai-ramai ajak mak, kakak, kawan, sedara semua shopping kat sini. Boleh la bergaya sakan dengan koleksi tudung dari Anis Eshop. Maklumat lanjut boleh terus ke 

atau


Happy Shopping everybody xD





0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post