Cheese Tiramitsu


Banner





Hello everybody !
9 March 2012 | 1:06 am

Malam yang sungguh sedih harini. ya, ini adalah entry pertama sama tapi ini bukan blog pertama saya. saya sangat bengang bila blog yang dulu ada masalah bila nak follow orang huwaaa T_T . Jadi terpaksa lah saya buat blog yang baru. tapi percaya tak saya buat dan design blog ni hanya dalam beberapa minit sahaja. wahh wahh, pakar sangat ke saya? hehe takdelah. nak tahu macam mana? just copy jer html code blog yang lama dan paste kan dalam blog ini. tuppp! sekelip mata dan cantik dah. *eeuwww cantik keww?* cara senang ada buat apa nak susah edit sana edit sini. buang masa jer.




Saya pon dah lama tak update blog. rasa kekok pon ada bila nak menulis. sedih taw bila tengok blog update kat dashboard kosong jer. yela, saya pon belom follow siapa-siapa lagi. saya sayang blog yang dulu sebab dah banyak blog saya follow. adoii, jenuh la nak cari balik blog diorang dan follow balik. sabar jelah labu. google la ni buat hal. kalau tak saya dah bersenang lenang dah. tak payah nak buat blog baru bagai. kadang-kadang saya rasa saya ni macam blogger yang baru belajar bertatih pon ada hewhew.

Okay, kepada sesiapa yang singgah silalah menjerit dekat blog saya ni. bukan jerit guna mulut nohh. jerit guna tangan kat shoutbox sana tu. ouhh lagi satu sorry lah kalau shoutbox loading lambat sikit. penat saya cari shoutbox yang omey omey dan moden sikit tapi tu jer yang jumpa. jemputlah buat bising kat sana ok?

K lah nyamuk ni suka sangat kacau saya online. ahh menci taww. dia nak suruh saya masuk tido cepat la tu. lagipun tak elok tido lambat nanti jadi mata panda. tahu macam mana mata panda? mata panda yang kelilingnya ada warna hitam. panda takpe lagi, mata dia ada dark circle tu la yang buat kan panda nampak lagi omey. tapi kalau mata kita ada dark circle, fuhh hilang omey teruih. K goodnite :)




0 Comment


Thanks for reading :)




| Newer Post