Cheese Tiramitsu


Banner





LUCKY DRAW BY NHA AND FAQIHAH HUSNI
17 March 2012 | 12:26 am
Selamat pagi semua. dah pukul 12 lebih so dah pagi la kan? hehe

Daripada online tak buat apa-apa baik join contest ke giveaway dan yang sama waktu dengannya kan. Let's cekidout!


To join this lucky draw please click the banner orait.
Tarikh tutup masih tidak diberitahu. jadi jadi kan kan
korang yang tak join tu ada banyak masa lagi untuk join.
tapi namooo lah berlengah duduk goyang kaki joget joget lagi,
rajinkan jari jemari korang yang omey tu untuk taip entry to join this lucky draw.
hadiah banyak dan superb beb!



Hai saya Spongebob. Alaa, takkan tak kenal saya. pukul 5.30 petang kat tv9 tu. aii pemes kot macam mana lu orang tak kenal hah?! kalau nak dapat mug yang terpampang muka saya sila join lucky draw ni. tapi kesian lah sape minum guna mug ni sebab mesti tak hilang haus. sebabnya saya dah sedut air lu orang dulu hahaha.

K amende aku ni? takde saja nak tunjuk kat atas tu antara hadiah lucky draw ni. tak tahu lah mug gamba spongebob ke hello kitty ke power rangers ke sailormoon ke. kesah mende gamba apa pon janji boleh minum kan? gulpppp!


Minum kopi guna straw,
Jom join lucky draw!


p/s: minum kopi panas jangan guna straw taw. nanti hancoq anak tekak korang wuwuwu~





0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post