Cheese Tiramitsu


Banner





Masalah nak follow orang
13 March 2012 | 3:04 pm
Okay, harini saya nak cerita sikit masalah yang saya hadapi kalau nak follow orang. bukan tuan blog punya masalah tapi ini teknikal punya masalah. saya ni ada banyak blogger account. ni tah kali ke berapa buat blog. kejap kejap buat blog baru, kejap kejap buat blog baru. so, masalahnya bila saya sign in guna account A contohnya. pastu bila nak follow orang, profile yang keluar kat situ account B. bukannya profile account A. saya pon pelik. tapi masalah ini timbul kalau saya follow guna button google friend connect sahaja.




tapi ................... kalau saya follow guna navbar atau button yang lain ok jer. takde masalah. contohnya button camni,








Haa, kalau button yang jenis kat atas ni saya boleh follow. tak kisah apa jugak jenis button janji selain button biru google friend connect tu. sebab tu bila masuk aje blog orang benda pertama saya cari adalah navbar. tapi setengah orang dah remove navbar jadi terbantutlah niat nak follow blog anda. tambahan plak kalau blog buat contest. kita mestilah nak follow blog dia sebab nak ikuti perkembangan contest kan kan. tapi yang ada hanya  button follow gogle friend connect sahaja. jadi terbantut niat saya nak join contest wuwuwuwu T_T. sedih tauuu camnik.

Walau macam mana pon saya akan cuba sedaya upaya cari penyelesaiannya. ni nak marah google ni ! aummmmm! sila perbaiki mutu perkhidmatan anda boleh? menyusahkan haku jer. ni haku buat blog baru sebab masalah follow meng-follow ni lah. kalau tak berbahagia jer daku di blog lama sana.

Lagi satu saya pelik, saya follow orang guna blog ni. tapi orang follow saya balik dekat blog lama. masalah teknikal apakah ni? ke orang terkeliru sebab link dan design blog lebih kurang sama.




url nya memang sama cuma ada 'dan' dengan takde 'dan' jer.
harap jangan ada yang terkeliru.
blog lama tu memang takkan di update dah.
saya hanya aktif di blog ni sahaja ok.


K happy blogging =')





0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post