Cheese Tiramitsu


Banner





Penatnyaa harini
14 March 2012 | 10:34 pm
Hmmm. entah kenapa harini rasa penat sangat. tak tahu lah kenapa. nak kata pergi acara merentas desa tak, lari marathon pon tak. jadi apsal rasa penat gila harini?? dah harini bangun lambat gila. nak tahu pukul berapa? pukul 1 tengahari tahu tak! pukul 1 tu bukan kategori pagi dah, dah masuk tengahari. alamak aii, apa punya anak dara lah saya ni. kalau mak mentua tengok perangai camni sekelip mata kena reject. wuwuwu~ sebenarnya tak sengaja pon nak bangun tengahari. masa sedar tu ingatka pukul 11 camtu, sekali hambek kau pukul 1. hampir 12 jam saya tidur sebab semalam saya tido pukul 2 lebih. lepas tu pergi dapur cari makan. ayah ngan mak macam sengih2 je tengok saya. perli la tu. ye, saya tahu saya bangun sangat lambat harini.




Saya rasa lepas ni pagi-pagi nak makan cereal dengan susu lah. takmo makan nasi goreng, bihun goreng dan segala datuk nenek goreng lagi. *nak diet lettew kan* haippp! bukan diet lah. nak tahu tak harini saya rasa letih gila. padahal tido bukannya tak cukup. dah terlebih cukup dah. nak kata tak makan, bangun tido dapur tempat pertama saya tuju. mungkin sebab terlebih tido kot. sebenarnya tido lebih pon boleh buat kita letih. seeloknya lepas subuh tak payah tido sebab tido lepas subuh boleh melembabkan otak. masalahnya saya ni takde benda nak buat kat rumah ni. jadi tido la lama-lama kan hewhew. berbalik kepada cerita cereal tadi, saya nak makan cereal sebab nak bagi nutrient kat badan saya ni haa. mulakan hari anda tanpa rasa lesu. tagline iklan apa tah. pastu saya rasa saya ni kurang kalsium. sebab tiap kali bangun tido bila nak gerak mesti tulang saya berbunyi krakkk krakkk~ macam ada penyakit osteoporosis pulak saya ni. sebab tu saya kena minum susu pagi-pagi supaya tulang saya tak berbunyi lagi. lepas tu boleh kasi naik tinggi lagi. hmmm mau ke naik tinggi ni? saya dah umur 18 tahun. mengikut kajian ketinggian perempuan akan stop pada umur 18 tahun. alaaa, nak tinggi lagi. nak tinggi lagi pleaseeee! saya ni tak cukup tinggi. baru 157cm :( sedihh tau jadi pendek. nanti kalau makan banyak cepat nampak gemok. kalau tinggi tu tak la nampak gemuk sangat kan kan.

Ok, kepada semua calon SPM 2011 result akan keluar hari rabu depan which is on 21st March 2012. takot tak? takot tak? elok-elok 22 march tiba-tiba jadi awal sehari plak. mau tak cuak semua calon SPM. nasib baik awal sehari, kalau awal seminggu? Haa tak ke ngeto semua. cikgu kaunseling saya cakap bukan saya cakap ek, pelajar cemerlang akan berdebar saat keluar keputusan nanti. masalahnya semua orang mesti berdebarkan. saya pon. so, sama-sama lah kita jadi pelajar cemerlang SPM yayyy!!




0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post