Cheese Tiramitsu


Banner





Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat
17 March 2012 | 11:28 pm
Hai. Okay, setelah penat menaip entry join giveaway kali ni taip entry join segmen plak. apa nama segmen ni? sila rujuk tajuk di atas. ewahh kemain lagi saya. hebatkah blog saya? haha.


Nak join segmen dengan berbesar hati boleh klik banner


Yang buat saya teruja join segmen ni kan, dengan hanya satu klik amik kaw 10 tabs sekali bukak. Acano gayanyo tu? haa boleh baca details dengan klik banner di atas ok. maknanya kan senang lah kita nak blogwalking ke nak say ' Hii ' kat shoutbox bloggers lain ke nak buat iklan ke hape ke. di samping itu, cara ini dapat memupuk perpaduan antara blogger dan mengeratkan lagi silaturrahim. K lah bebel banyak pon tak guna sebab bukan ada orang baca pon. saya jer syok sendiri menaip sobsob T_T . 


Apa lagi jom lah join! xD





0 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post