Cheese Tiramitsu


Banner





Segmen : Tambah Follower Sampai Pening
15 March 2012 | 6:14 pm

Huaaarggghh! ni kira last minit join ni sebab tarikh tamat
adalah harini jam 6:30 petang. k takpe takpe, ada masa lagi.
so, type slow and steady jer k :)


Segmen ni terbuka kepada semua bloggers yang awesome. especially blogger baru, molek benar kalau join segmen ni. dan saya nak join sebab nak tambah follower lah hewhew. sebab ni blog ni baru berumur seminggu. so, saya memerlukan sokongan mental dan fizikal untuk ber-blogging daripada follower blog ini. Actually ni bukan lah blog pertama saya sebab saya ada banyak blog. phewww banyak la sangat kan. jadi, ni adalah salah satu blog untuk public readers. blog yang lain tu private punya.. ok takmo lah cerita blog yang private. kita cerita pasal blog yang ni k. melalui blog ni saya lebih mesra alam sikit. selalu join contest, giveaway apa semua tu, selalu tinggal jejak di shoutbox korang omey lotey tu dan follow blog yang saya singgah. apo tak cukup mesra alam ke tu? den raso dah habis mesro dah tu. k ada bakat jadi orang nogori dak? haha. 


smile from me to all of you :)


Ohh ya, nama plak boleh panggil saya Pinky Dinky orait bebeh? Kay happy blogging everyone. stay cute, stay awesome okay =')




5 Comment


Thanks for reading :)




Older Post | Newer Post